Κατά τη διάρκεια των γεωφυσικών (σεισμΚατά τη διάρκεια των γεωφυσικών καταγραφών πραγματοποιείται μέτρηση των επιπέδων του παραγόμενου ήχου από επιστημονικό προσωπικό πάνω σε ειδικό σκάφος τόσο σε απομακρυσμένους (5km - 60km) όσο και πλησιέστερα (500m – 4km) στο γεωφυσικό σκάφος) σταθμούς μετρήσεων.
Επίσης, από τις πλέον σημαντικές μετρήσεις του εν λόγω έργου είναι και η επιβεβαίωση της Ζώνης Αποκλεισμού (750m, 1500m) γύρω από τα ηχοβολιστικά όργανα.
Η ακουστική παρακολούθηση λαμβάνει χώρα με ειδικό καταγραφικό σύστημα που φέρει υδρόφωνα διαφορετικών επιπέδων ευαισθησίας και δυναμικού εύρους και το οποίο ποντίζεται σε 20m βάθος. Κατά την διάρκεια των μετρήσεων το σκάφος που πραγματοποιεί τις ακουστικές καταγραφές παραμένει σε απόσταση από το υδρόφωνο και θέτει τις μηχανές του εκτός λειτουργίας ώστε να μην παράγει επιπλέον θόρυβο.
Η πόντιση του καταγραφικού συστήματος λαμβάνει χώρα με ειδικούς πλωτήρες και ελαστικό σχοινί ώστε να ελαχιστοποιούνται οι όποιοι τεχνητοί θόρυβοι όπως: θόρυβος ροής, θόρυβος στηρίγματος καλωδίου, θόρυβος ερευνητικού σκάφους, μηχανικός θόρυβος και ηλεκτρικός θόρυβος. Για να ελαχιστοποιηθούν οι υδροδυναμικοί θόρυβοι το σκάφος δεν αγκυροβολεί ώστε να κινείται παράλληλα με τα θαλάσσια ρεύματα και τους επικρατούντες ανέμους.
ικών ερευνών) η καταγραφή των επιπέδων της στάθμης του παραγόμενου ήχου πραγματοποιείται από βοηθητικό σκάφος που εκτελεί το πρόγραμμα παρακολούθησης τόσο σε απομακρυσμένους σταθμούς μετρήσεων (5km - 60km) όσο και πλησιέστερα (500m – 4km) καθώς και επιβεβαίωση της Ζώνης Αποκλεισμού (750m) από το ερευνητικό σκάφος. Η ακουστική παρακολούθηση έγινε με ειδικό καταγραφικό σύστημα που φέρει υδρόφωνα διαφορετικών επιπέδων ευαισθησίας και δυναμικού εύρους και το οποίο βυθίζεται σε 20m κάτω από τη στάθμη της θάλασσας. Το βοηθητικό σκάφος κατά την διάρκεια των καταγραφών στους σταθμούς μετρήσεων παραμένει σε απόσταση από το υδρόφωνο και θέτει τις μηχανές του εκτός λειτουργίας ώστε να μην παράγει επιπλέον θόρυβο.
Η πόντιση του καταγραφικού συστήματος λαμβάνει χώρα με ειδικούς πλωτήρες και ελαστικό σχοινί ώστε να ελαχιστοποιούνται οι όποιοι τεχνητοί θόρυβοι της πλατφόρμας (self-noises) οι οποίοι ενδεικτικά μπορεί να είναι: θόρυβος ροής, θόρυβος στηρίγματος καλωδίου Θόρυβος ερευνητικού σκάφους, μηχανικός θόρυβος και Ηλεκτρικός θόρυβος. Για να ελαχιστοποιηθούν υδροδυναμικοί θόρυβοι το σκάφος δεν αγκυροβολεί ώστε να κινείται παράλληλα με τα θαλάσσια ρεύματα και τους επικρατούντες ανέμους.